poniedziałek, 31 października 2011

Lemonade Challenge #29 - Zbieramy liście

Jeszcze mi się udalo zalapać na wyzwanie Lemonade. Użylam na zrobienie pudeleczka ostatniej kolekcji papierów Lemonade Christmas Time. Listki zdobione embossingiem na gorąco, maszynowymi przeszyciami oraz postarzane tuszami i akrylami. Pudelko nadaje się dzięki polączeniu świątecznych papierów z jesiennym motywem lści i na prezent jesienny i na świąteczny.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających :)






A na koniec dla wszystkich jesiennych romantyczek mój ulubiony wiersz Poświatowskiej...

(lubię tęsknić...)

lubię tęsknić
wspinać się po poręczy dzwięku i koloru
w usta otwarte chwytać zapach zmarznięty

lubię moją samotność
zawieszoną wyżej
niż most
rękoma obejmujący niebo

miłość moją
idącą boso po
po śniegu

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie jesienne klimaty, dlatego pudełko bardzo przypadło mi do gustu. Pięknie skomponowane i wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to pudełko! Wspaniale połączyłaś kolory i detale i stworzyłaś niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. POEZJA MOJA UKOCHANA,A DOPEŁNIENIEM SEKRETNE, JESIENNE PUDEŁECZKO.

    OdpowiedzUsuń