sobota, 18 czerwca 2011

Synkowi :)

Wreszcie skończylam ufff. Leżalo i leżalo aż się doczekalo końca. W zasadzie jak w czwartek uslyszalam piosenkę "ja jestem macho" :) to przypomnialam sobie, że kiedyś zaczęlam robić album Mateuszowi i fajnie ten tekścik teraz wykorzystam tymbardziej, że zaczynają się wakacje 2011. Tak więc znowu na szybko powstal, może nie jest tak dopracowany, ale grunt, że jest fajna pamiątka z poprzednich wakacji.
Zdjęć zrobiłam dużo, ale chcialam uwiecznić każdą stronę.
Zapraszam więc do oglądania i wielkie dzięki za komentarze jakie zostawiliście pod ostatnim postem.
Pozdrawiam serdecznie i życzę milej soboty :)





































2 komentarze:

  1. Świetna pamiątka!! Fajny ten albumik :)) i ile zdjęć mieści, wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko zaniemówiłam... Piękny album, brak mi słów. Fantastyczna pamiątka :) Przypomniałaś mi właśnie, że na mnie czeka sterta zdjęć z minionych wakacji, żeby wkleić je do albumu (i nieco "udekorować"). Narazie tylko zaczęłam, ale zajmuje to tak wiele czasu i zdjęć jest tak dużo, że nie wiem kiedy dobrnę do końca. Tym bardziej podziwiam Twoją pracę! :)

    OdpowiedzUsuń